Haimme kaupasta jäätelöt. Sitten palailimme takaisin länteen päin.
Kävimme vielä Stralsundissa Ozeaneum akvaariossa. Auto jäi maksulliseen parkkiin, josta ehkä saimme vikan paikan. Hieno oli sen rakennus rannalla. Alkuun iso museo-osuus kunnes päästiin kalojen ja perunpingviinien (Humboldt pinguin) luo. Pingviinit ovat kyllä suloisia! Lopussa isossa salissa pääsi makoilemaan tuoleilla ja katsoa esitystä valaista, lähinnä äänipainotteinen esitys.
Stralsundissa kiersimme vielä katsomassa akvaarion jälkeen rannan ison purjelaivan ulkoapäin sekä vanhan erikoisen näköisen luotsiaseman, joka on nykyään museo.
Oli kova nälkä, joten Milan vene osui sopivasti kohdalle rannalla tarjoten erilaisia täytettyjä kalaleipiä. Myös alkoholiton radler maistui todella hyvältä pitkän jaloilla olon jälkeen terassilla.
Kävimme vielä raatihuoneen ja sen torin luona ja kakkupalalla Bäcker Kadatzissa. Ja katsomassa portin nimeltä Kniepertor.
Kello oli jo yli viisi. Aika palata takaisin majoitukseen.
Ajokilometrit: noin 360 km








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti